cz
Nejčastější dotazy Prodejců

20.4.2013 | POTVORA Fintiva

Prodáváte u nás své zboží a něco Vám není jasné? Nevíte, jak něco funguje, jak něco udělat?

Koukněte na soupis NEJČASTĚJŠÍCH DOTAZŮ PRODEJCŮ.. třeba se ostatní ptali právě na váš problém... A jestli tam svůj dotaz nenajdete, tak sem s ním! NAPIŠTE MI!

  •  Nejde mi vložit fotografie zboží.

S největší pravděpodobností je vaše fotka moc velká (max. omezení je 3000x3000px) nebo moc malá (min. omezení je 400x400px). Musíte vaši fotografii adekvátně zmenšit nebo nahrát větší fotografii. Nebo nemáte správný formát fotografie - je zapotřebí JPG. V případě, že máte správný rozměr i formát a přesto vám fotografie nelze vložit - NAPIŠTE MI! a pošlete mi přílohou danou fotku...  Něco vymyslím...:-)

  • Při vkládání zboží vyplním celý formulář, vložím fotku a nic... zboží se nevloží

V tomto případě se v rámci toho vkládacího formuláře nahoře objeví vždy chybová hláška, která vás upozorní, co máte vyplněno špatně (např. máte více vybraných barev než je maximálně povoleno nebo nemáte fotografii ve správném formátě) - prosím přečtěte si chybovou hlášku a upravte formulář...:-)

  • Jak napsat zprávu neregistrovanému kupujícímu?

V detailu dané objednávky (Můj obchod/ schválené objednávky) klikněte na "NAPSAT KUPUJÍCÍMU ZPRÁVU" - vpište text a dejte odeslat. Zpráva přijde kupujícímu na jeho email.

  • Jak mohu dostat své zboží do kategorie SLEVY A AKCE?

Do této kagetorie můžete dát své zboží, je-li v nabídce déle než 30 dní. U takového zboží se vám v jeho detailu objeví tlačítko ZLEVNIT, po kliknutí se dotanete do formuláře na vkládání zboží, kde vyberete o kolik % chcete dané zboží slevnit, systém dopočítá cenu a zboží se slevou umístí do kategorie SLEVY A AKCE. Nebude-li sleva stačit a vy budete chtít již zlevněné zboží zlevnit ještě více - není problém, znova přes tlačítko ZLEVNIT a vyberete vyšší slevu.

  • Co když mi kupující zboží nezaplatí, jak mohu objednávku zrušit?

V případě, že kupující při platbě předem zboží neuhradí, nevyzvedne dobírku nebo vám napíše, že objednávku ruší - u každé objednávky je "ŽÁDOST O ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY" - do příslušného textového pole napište důvod zrušení a odešlete. Zboží z dané objednávky se vám znova vrátí do nabídky a provize nebude započítávána.

  • Jak zaplatím provizi za prodané zboží?

Vždy 15. dne následujícího měsíce obdržíte emailem spočítanou provizní částku za předešlý měsíc (15. den po skončení měsíce jsme vybrali cíleně, abychom měli jistotu, že všechny objednávky z daného měsíce měly dost času k uhrazení kupujícím). Tuto provizní částku odsouhlasíte nebo budete reklamovat (v případě, že k některým platbám skutečně nedošlo). Následně vám bude na email zaslána provizní faktura (v případě reklamace s opravenou částkou).

  • Co mám dělat, když někam odjíždím a nemohu odesílat zboží?

Odjíždíte-li na delší dobu, využijte prosím možnost vepsat si do profilu NOVINKU/SDĚLENÍ, kde budete kupující informovat, že zboží můžete dodávat až od... NOVINKU/SDĚLENÍ vepíšete přes váš profil - vpravo nahoře "VYTVOŘIT NOVOU NOVINKU/SDĚLENÍ"

  • Nefunguje mi vytváření Výběrů, nevidím u výrobků tlačítko "PŘIDAT DO VÝBĚRU".

Abyste mohli vytvořit výběr je potřeba tvorbu výběru nejprve zaktivovat - na hlavní stránce nad Výběrem klikněte na "VYTVOŘIT VÝBĚR", všechny následně otevřené stránky budou už mít tlačítko "PŘIDAT DO VÝBĚRU". Byla-li některé stránka s výrobkem otevřená ještě před aktivaci, stačí u ni kliknout na F5, stránka se znova načte.

  • Jak často mohu vytvářet výběry?

Výběry můžete vytvářet jak často chcete, není žádné omezení. Změna výběru na hlavní stránce je po 10 hodinách. Pro zveřejnění jsou upřednostněny výběry esteticky a tématicky nejzdařilejší a ty, kde je odprezentováno co nejvíce různých prodejců (tzn. nejlépe vždy jen jedno zboží od jednoho prodejce)

  • Jak často mohu topovat své zboží (posouvat zboží na přední pozice v dané kategorii)?

Topovat můžete vždy jedno zboží za 6 hodin. V detailu zboží běží u slova Topovat odpočítávání, za jak dlouho můžete další Top provést (např: 5:35:28)

  • Chybí mi vhodná kategorie, nemám své specifické zboží kam zařadit...

Ráda pro vás okamžitě vhodnou kategorii založím, bude-li smysluplná, napište mi, prosím.

  • Proč nemůžeme při vkládání výrobků zadat více možností "PRO KOHO/CO TO JE", systém povolí jen jednu možnost...

Toto kriterium není žádná kategorie, je to pouze dodatečný vyhledávací filtr, který slouží k přesnějšímu vyhledávání. Takže, když kupující hledá například dekoraci, uvidí je nejprve všechny a pak se může rozhodnout, že chce dekorace jenom pro děti. Jen jednu kategorii jsme zadali, aby se opravdu toto cílené vyhledávání zobrazovalo správně a kupující si nestěžovali, že při zadání filtru, že chtějí vidět dekoraci na VÁNOCE (čekají vánoční ozdoby a věnce) tam mají vše od keramiky, obrazů, nádobí až po polštáře, protože daní prodejci si řekli, že jejich zboží je vhodné i na vánoce, což ale neodpovídá tomu, co kupující hledá.

  • Někdo si mě dal do oblíbených, jak zjistím, kdo to byl?

Stačí kliknout na počet fanoušků a všichni se vám zobrazí.

  • Mohu někde najít, jestli někdo komentovat nějaké moje zboží, aniž bych všechny výrobky procházela prohlížel jednotlivé komentáře?

V horním menu - MOJE AKTIVITY/MOJE AKTIVITY- najdete soupis toho, co jste za aktivity dělali na webu vy a jaké aktivity dělali vůči vám ostatní uživatelé, včetně komentování vašich výrobků.

  • Kde najdu další výběry,  výběry ostatních uživatelů?

 Na hlavní stránce zcela dole je "Boxík" s nadpisem VÝBĚRY -  tam najdete všechny vytvořené výběry seřazené chronologicky za sebou... Dále můžete pomocí šipky listovat v historii již zveřejněných výběrů v horní části hlavní stránky - tam se zobrazují pouze ty, které byly vybrány a zveřejněny na hlavní stránce..

Komentáře:

Komentáře mohou vkládat jen přihlášení uživatelé.
Komentář od uživatele No8 11.6.2024 17:52:01

Dobrý den, jak zruším profil? Děkuji

Komentář od uživatele LeniesHerbies 10.4.2023 19:46:46

Dobrý den, jak zruším profil?

Děkuji

Komentář od uživatele Kotta 18.10.2022 19:09:22

Dobrý den, nemůžu zde nikde najít jak pozastavit/skrýt/ zrušit svůj profil.

Děkuji MF.

Komentář od uživatele Ivana Polívková 15.10.2019 15:39:03

Dobrý den.

Nabízím zboží - háčkované.

Chci si založit ještě jeden profil, kde bych nabízela z uplně jiného soudku - Tiffany a cínování.

e-mail mohu zadat jiný, ale kontakty a č. účtu totožné jako na aktivním profilu.

Problém je, že mi to takto nevolí systém zaregistrovat.

Co mám dělat? Prosím nějaký odkaz na postup registrace druhého obchodu. Děkuji.

Komentář od uživatele KreatO 29.5.2019 17:50:07

Napsala jsem zprávu kupujícímu přes odkaz přímo pod objednávkou, která je tam nyní zobrazena jako komentář... Je to tak v pořádku, nebude tato zpráva jako veřejný komentář? Pokud ano, jak jej odstraním? (byla tam i soukromá příloha) Děkuji! 

Komentář od uživatele KreatO 29.5.2019 17:20:30

Dobrý den, prosím o radu, zda je možné vlastní číslování faktur. (prodávám i jinde, faktury si čísluji podle pořadí, při generování faktury zde mi vyšla Fa 1, což již mám...)

A dále, prosím, je možné upravit pořadí vlastních kategorií zboží, aby byly např. podle abecedy a ne podle data vytvoření?

Předem děkuji za odpověď!

Komentář od uživatele kačakača 13.2.2019 7:54:49

DOBRÝ DEN, JAK MOHU ZRUŠIT OBJEDNÁVKU,KTERÁ JE POTVRZENÁ JAKO ZAPLACENÁ,MÍSTO POSLANÉHO UPOZORNĚNÍ NA PLATBU,JSEM KLIKLA NA ZBOŽÍ PLACENÉ,PANÍ STÁLE NEZAPLATILA A TVRDÍ,ŽE ŽÁDNOU OBJEDNÁVKU NEUDĚLALA. 

DĚKUJI. 

KATKA

Komentář od uživatele Ankelina 12.7.2018 7:38:33

Dobrý den, jak mohu zrušit profil? Děkuji.

Komentář od uživatele Barunka 11.7.2018 15:35:06

Dobrý den. V kolonce "moje aktivity" mám uozornění, že mi kupujcí poslala "hodnocení". Kde to "hodnocení" najdu? Děkuji za odpověď. Eva Urbánková - "Barunka"

Komentář od uživatele petula21 12.3.2018 21:16:42

Dobrý večer, chtěla bych moc požádat o smazání popisu profilu, který jsem omylem napsala do svých komentářů. Děkuji

Komentář od uživatele evacernoskova 6.1.2018 10:30:26

Vytvořila jsem si zde profil a omylem jsem "něco o mě" napsala do okna "Komentáře". Teď nevím jak to smazat. Děkuji za pomoc.

Komentář od uživatele MarKorFim 19.9.2017 23:34:24

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda mohu mít u jednoho výrobku dvě ceny a pokud ano, jak na to? Jde mi o to že, u přívěsku mám možnost dvou řetízků. A ráda bych dala možnost ke koupi buď jeden či druhy a nebo oba naráz. Děkuji

Komentář od uživatele Emilly-Emm 2 9.6.2017 11:23:00

Dobrý den,měla bych na Vás otázku ohledně řazení zboží.Lze zobrazit zboží,které vkládám na Vaše stránky tak,aby se mi ukázaly v postupnosti tak jak jsem je vkládala na profil?Jde mi o to,že prodávám i mimo potvor a v případě,že výrobek již nemám k dispozici tak ho zde potřebuji smazat.U svých výrobků používám vlastní číslování,které mám díky topování rozházené a pak musím vše procházet a konkrétní výrobek pracně dohledávat.Předem moc děkuji za odpověď s pozdravem a přáním hezkého dne Emilie

Komentář od uživatele kupbezvadarek 5.6.2017 9:13:27

dobrý den,

při vytváření nové kategorie se řadí podle vložení..lze nějak jejich pořadí upravit,

Děkuji

Komentář od uživatele lucius.nov@seznam.cz 13.7.2016 11:48:00

Dobrý den,

jak a kde mohu dát hodnocení nakupujícímu :)

Děkuji za odpověď předem.

Lucie R.

Komentář od uživatele Babeko 1.5.2016 18:19:31

Dobrý den, jak prosím mohu smazat celý svůj účet? Děkuji

Komentář od uživatele MilušeN 17.2.2016 13:36:16

Právě, že žádná kolonka text se mi tam neobjeví. Když kliknu na odpovědět, tak semi tam neobjeví žádná kolonka text. Nic, kam by se dalo něco napsat.

Komentář od uživatele MilušeN 17.2.2016 13:10:56

Když chci odpovědět prodávajícímu nejde mi při kliknutí na odpovědět vytvořit zprávu. Jak na to?

Komentář od uživatele HančaHa 16.10.2015 18:33:46

Zajímalo by mne, kde najdu seznam všech vytvořených Trendů,abych je mohla olajkovat. Děkuji

Komentář od uživatele DDesign 15.9.2015 11:46:35

Dobrý den,

jak mohu prosím zrušit svůj účet? Nemohu to dohledat.

Děkuji. Daniela

Komentář od uživatele Izi 5.8.2015 11:32:03

Dobrý den,

prosím o sdělení, zda bych si mohla založit nový účet, chtěla bych dva, abych neslučovala dohromady různé druhy výrobků. V případě, že by to šlo, je možné tyto účty propojit?

Děkuji za informaci, hezký den.

Lenka Dvořáková

Komentář od uživatele U Miladky 23.7.2015 6:43:15

Je 23.7.2015 a ještě mě nedošla faktura za minulý měsíc.

A jak, nebo kde si mohu přečíst hoje hodnocení od nakupujícího?

Komentář od uživatele kupbezvadarek 20.6.2015 10:40:20

Máme hodně vystavených produktů v materiálu. - ubrousky. Potřebujeme je občas promazat, nelze jednodušší vyhledávání než fulltext?....každá položka má jiný název :-(...děkuji za pomoc

Komentář od uživatele Lulu63 7.4.2015 19:01:44

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat jestli jde změnit uživatelské jméno?

DěkujiUsmívající se

Komentář od uživatele Venkovský styl 10.3.2015 10:11:55

Dobrý den, kde zruším svoji činnost zde na potvoru - nemohu najít ,děkuji za info .

Komentář od uživatele Katuinka 6.3.2015 17:25:28

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli musím mít zivnostensky list na prodej. Děkuji Katka

 

Komentář od uživatele Izi 19.1.2015 6:47:07

Dobrý den, prosím o sdělení, zda je topování zdarma.Usmívající se

Děkuji

Komentář od uživatele Oddeta 29.10.2014 21:57:49

Hezký večer. Kupující mi vložil hodnocení prodeje. Nemohu ho ale nikde najít, abych si ho přečetla. Poradíte? Díky :) Milada

Komentář od uživatele Luck-a 21.10.2014 9:13:09

Zdravím, mám problém, se kterým si nevím rady - potvor.cz mi jde otevřít pouze v práci - doma na 2 PC se mi nenačte nikdy - stránka nebyla nalezena.. internet mám doma rychlejší.. Co s tím? Plačící

Komentář od uživatele Oddeta 15.10.2014 22:33:03

Mohu při vložení nového zboží toto přímo rezervovat určitému kupujícímu? Nikde jsem možnost "rezervovat" nenašla :( Dík za info.

Komentář od uživatele Peťula16 25.7.2014 19:26:59

Ráda bych smazala můj komentář ke svému profilu. Jde to nějak smazat? Děkuju za odpověď.vUsmívající se

Komentář od uživatele Gríša 10.7.2014 12:57:45

Dotaz ruším, už to mááááám Usmívající se

Komentář od uživatele Gríša 10.7.2014 12:56:33

Zdravím Usmívající se

Jak mám odstranit prodejce z oblíbených ? Díky

Komentář od uživatele Pavlína Petlachová 27.2.2014 16:30:53

Omylem jsem klikla na ,,Přijmutí platby'' a zákazník peníze neposlal a u zboží se objevilo ,,zaplaceno''. Zákazník si to rozmyslel a zboží nechce. Jak mám tuto objednávku smazat?

Komentář od uživatele Chvajda 25.2.2014 9:11:59

Dobrý den, kde prosím mohu ohodnotit prodej či nákup zboží a kde zjistím, jak mě hodnotili ostatní ??? děkuji !!!Rozpačitý

Komentář od uživatele Šperk Jitka 19.2.2014 21:21:31

Nedaří se mi vygenerovat fakturu - nezobrazuje se mi. Jak na to?

Komentář od uživatele Ash.S 8.1.2014 20:29:10

Jé jsem ráda, že nejsem jediná - také jsem dala popis profilu do komentáře O:-)

Komentář od uživatele Somi 10.8.2013 19:16:41

Co dělám špatně, že má opakovaná žádost - už čtvrtá - je stále nevyslyšena??? Proč dalším zaregistrovaným se stejnou žádostí bylo vyhověno?

 

Komentář od uživatele HanyzkaS 5.8.2013 22:19:12

Dobrý večer, dnes jsem se zaregistrovala a popis profilu omylem vložila do komentáře. Také prosím o smazání komentáře. Děkuji.

Komentář od uživatele wiccare 30.7.2013 12:41:38

Také žádám o smazání popisu profilu z komentářů. Děkuji mockrát.

Komentář od uživatele Somi 26.7.2013 14:55:51

Dobrý den,

uběhly další tři týdny a moje opakovaná žádost o odstranění popisu profilu z komentářů zůstala bez odezvy. 

Takže do třetice: Žádám o smazání  popisu profilu v komentářích. 

Komentář od uživatele šperky 20.7.2013 12:50:39

Dobrá odpoledne,

jsem přihlášená jako prodejce,ale nefunguje vkládání fotek - výrobků....,může někdo poradit.

Dotazy ohledně nefungujícího vkládání jsou v komentářích,ale odpovědi žádné.

Díky .Úžasný

Komentář od uživatele Somi 2.7.2013 22:21:37

Dobrý večer, ještě jednou bych chtěla poprosit o smazání popisu profilu v komentářích.Jsou to už skoro dva měsíce od první žádosti a stále mi to tam ,,visí'' Plačící. Karool byla úspěšnější Mrkající

Komentář od uživatele Karool 1.7.2013 20:32:43

Mám stejný problém jako uživatelka Somi, popis profilu jsem vložila omylem do komentářů, mohla bych poprosit o smazání?Rozpačitý

Komentář od uživatele Plávka 27.5.2013 20:46:20

Mohu poprosit o možnost trvalého přihlášení, nejsem tady trvale a pokaždé se musím přihlašovat znova.

Šlo by to nějak udělat?

Komentář od uživatele Somi 23.5.2013 18:04:35

Velká prosba-napsala jsem ,,kecání'' k profilu omylem do komentářů.Mohla bych požádat o smazání? Děkuji móóócSmějící se

Komentář od uživatele samuelle 20.5.2013 22:36:57

Nezobrazují se mně vložené fotografie ,můžete poradit kde dělám chybu

Komentář od uživatele MZdesign 14.5.2013 15:40:32

Mám problém s vkládáním fotografií, nechtějí se mi vložit, poradíte mi?